Translate

poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Kawa ,świeca, klimat, próba relaksu.


Kawa Inka - polubiłam, innej nie mogę.
No i minęło kilka dni od badania (gastroskopia), przeżycia niezłe,ale już po badaniu. Gdybym jeszcze kiedyś musiała mieć wykonywaną gastroskopię - teraz wiem z czym to się je.
Nie chce mi się pisać o diagnozie... Męczy mnie już ten temat, wystarczy mi ,że na każdym kroku muszę pamiętać o tym,że nie wolno mi większości "rzeczy", które wcześniej zjadałam ze smakiem - cóż? Życie?
Dziwny ton.

 Ktoś powie,że nerwica to tylko nerwica? Objawy to tylko objawy, które są i znikają. Jasne.
Nerwica ,ciągłe napięcie, stres. To już wyniszcza.
Przykładem jestem ja, tadam.

Padam dziś na twarz, zrobiłam tyle km ile dawno nie zrobiłam... Mam wrażenie,że przeorałam całe miasto, jakkolwiek to brzmi. Biegałam po sklepach szukając "fixu" do roladek schabowych. Boże, nie ma nigdzie. Poszłam nawet sama do Auchan. Ogromny sklep, ogromna przestrzeń i w pewnym momencie ogromny strach. Stoję w dziale z tymi wszystkimi niezdrowymi (tak,wiem) "fixami" i ... I dostaję oczopląsu. Nie mogłam się skupić, za dużo tego, za dużo liter, kolorów, za duża przestrzeń,za dużo ludzi, za duży hałas, a ja bidulka stoję z tą swoją poranioną nerwicą i lękami i myślami chcę do domu, a przynajmniej wyjść stamtąd, już!!
Dałam radę, stałam tam dłużej, mimo ,że w pewnym momencie miałam przed oczami swój koniec i te inne wizje... 

***

Ostatnimi czasy znowu bolą mnie oczy, to taki dziwny ból, jakby ciśnienie w oczach, swędzą, bolą, jakby piasek pod powiekami. Bywało już tak. Nerwica? A może alergia? Moje gardło nadal stoi pod znakiem zapytania- to tak "A propo" , kto tam wie jak to się powinno pisać? ;-) 

Jakaś pobudzona jestem. 
Chciałabym pogadać... Brakuje mi przyjaciela. 
Nie ufam nikomu na tyle... 
Nie ma w moim otoczeniu osoby,która zasługuje na to zaufanie, już nie.

1 komentarz:

  1. Stosujesz jakieś techniki relaksacyjne? Co do oczu to nie masz w domu jakiegoś kwiata co kwitnie i pyli? Raz to przerabiałam. Mieliśmy w sypialni bazylię która miała kwiaty: kaszel,łzawienie i pieczenie oczy. Sporo czas mineło za nim klikneło nam że to tak działa... Pozdrawiam Pozytywka ;)

    OdpowiedzUsuń