Translate

sobota, 27 sierpnia 2016

Jakże uroczą...


"Jakże uroczą istotną jest człowiek, jeśli jest człowiekiem".


***




Chwilami uginają mi się nogi, chwilami podupadam.

Sobota szybko zleciała, kilka godzin na mieście, jakiś mały porządek w domu itp.
Ostatni tydzień w pracy był ciężki, czasami mam wrażenie,że nakładają na mnie zbyt dużo obowiązków, w końcu jestem stażystką, a "rąbię" za pracowników ,którzy zwyczajnie nie dają rady. Szefostwo mnie ostatnio doceniło, dostałam kasę po cichu, za to,że dobrze pracuje i są ze mnie zadowoleni. Pisałam o tym? Nie wiem, może.


Druga sprawa, chcę się zapisać do psychologa. Potrzebuję tego.
Są sytuacje, które są dla mnie trudne, potrzebuję wsparcia psychologa.
Co mi dokucza? Brak pewności siebie, nad tym chcę popracować, samej kiepsko mi idzie. 
Czasami się gubię...


Do Jego pracy doszła nowa pracownica, wcześniej pracował tylko z facetami, nie licząc szefowej... 
Doszła jakaś młoda kelnerka, kocham go, ufam mu,ale co z tego jak moja pewność siebie w takiej sytuacji ledwo odrasta od ziemi.
Przykre.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz