Translate

środa, 13 stycznia 2016

Jestem zniesmaczona, chociaż zniesmaczona to delikatnie powiedziane...
Czym? Zachowaniem ludzi... Niektórzy zachowują się strasznie, jak bydło, kompletnie bez kultury...
Kobieta atakuje drugą kobietę, tylko dlatego,że ta starsza kobieta ma wcześniejszy numer do lekarza niż ona, a podobno tamta stała za nią. Zrobiła awanturę jakby miała czekać w kolejce do lekarza jeszcze rok. Nie rozumiem skąd w ludziach tyle złego? Co ta druga kobieta jej zrobiła? W pewnym momencie miałam już dosyć, zwłaszcza,że ta która się awanturowała ,  w pewnym momencie spytała mnie , chciała żebym potwierdziła kto za kim stał w kolejce... Tak jakbym ja zwracała na to uwagę, patrzę kto przede mną, a nie wertuje ludzi kto za kim , z kim i po co. Kiedy powiedziałam ,że nie wiem, nie wtrącam się,a awantura trwała dalej, wstałam, poszłam się przejść. Za chwilę uderzyło we mnie coś, mogłaś się odezwać! Stanąć w obronie tej pani, ale przecież sama nie wiem jak to do końca było. Fakt faktem,że tamta kobieta miała wcześniejszy numer, ta wchodziła zaraz po niej, to o co tu się kłócić? Ja nie wiem. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz